- Facturen invoeren en betalen uit naam van de VvE.
- Administratie voeren inclusief beheer van de bankrekeningen op naam van de VvE.
- VvE-bijdragen innen.
- Jaarlijkse begroting opstellen.
- Jaarstukken vervaardigen.
- Kascommissie uitnodigen.
- Ledenregister bijhouden.
- Correspondentie voeren namens de VvE en deze vertegenwoordigen naar derden.
- De jaarlijkse algemene ledenvergadering organiseren.
- Notulen, besluitenlijsten en actiepunten vervaardigen.
- Besluiten uitvoeren.
- Aanspreekpunt zijn voor de VvE.
- Onderhoudscontracten t.b.v. de VvE beheren.
- 24/7 opvolging van urgente meldingen.
- Schadeafhandeling.
Additionele diensten:
Om de basis dienstverlening betaalbaar en aantrekkelijk te houden voor alle verenigingen zijn een aantal zaken additioneel in te kopen.
- Afhandeling extra storingen per storing boven het standaard aantal: € 50,=.
- Begeleiding planmatig onderhoud op basis van een uurtarief € 75,=.
- Oplevering en garantiezaken bij nieuwbouw op basis van een uurtarief € 75,=
- Extra ledenvergadering op basis van een uurtarief €75,=.
- Uurtarief € 75,= voor langer vergaderen.
- Informatiekosten overdracht. € 100,=
- Incassoprocedure op basis van een uurtarief € 75,=
- Per betaling van de VvE bijdrage die niet automatisch geïncasseerd wordt € 5,=.
(Alle prijzen zijn exclusief btw)